Termeni și Condiții
Bun venit la aqua-flowers.ro!


  1. DEFINIȚII ȘI TERMENI

Înainte de a face o Comandă, vă rugăm să citiți cu atenție prezentele Termeni și Condiții Online, denumite în continuare, în integralitatea lor, „Documentul”. Folosirea acestui website: www.aqua-flowers.ro, crearea unui cont pe Site și/sau realizarea de Comenzi online semnifică acceptul dvs. în ceea ce privește Termenii și Condițiile Online menționate mai jos.

Aceste Termeni și Condiții Online sunt valabile exclusiv pentru achiziționarea bulbi de flori, plante și alte produse conexe, oferite de CONVALLARIA SHOP S.R.L., denumite în continuare „Produsele” și „Serviciile”, afișate pe Site-ul www.aqua-flowers.ro și comercializate online.

VânzătorCONVALLARIA SHOP S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Nucet, Str. nr. 91, Sibiu, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J32/1155/2018, cod unic de înregistrare fiscală 39776369, denumită în continuare „Vânzătorul”.

Utilizator – orice persoană fizică majoră sau persoană juridică, legal constituită, înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Online.

Client/Cumpărător – orice persoană fizică majoră, persoană juridică sau entitate juridică, legal constituită, care își face un cont în Site, care are sau obține acces la conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Vânzător (electronic, telefonic etc.) în baza creării unui cont și/sau a unui acord de utilizare existent între Vânzător și acesta și care, acceptând Termenii și Condițiile Online, efectuează o Comandă validă pe Site.

Vârsta de majorat – vârsta de 18 ani împlinită pentru ambele sexe.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă, care permite Utilizatorului/Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi, garanții, etc.).

Coș/Coșul meu – secțiune din Cont care permite Utilizatorului/Cumpărătorului să adauge Produse pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior. În cazul în care Produsele nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Utilizatorul/Cumpărătorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Produselor prin primirea de comunicări comerciale.

Site – magazinul online găzduit la adresa web www.aqua-flowers.ro și subdomeniile acestuia.

Comandă – un document electronic care intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Produse și/sau Servicii de pe Site.

Produse și Servicii – orice Produs sau Serviciu listat pe Site, inclusiv Produsele și/sau Serviciile menționate în Comandă, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat, inclusiv documentele aferente menționate în prezentul Document.

Campanie – acțiunea de a expune, în scop comercial, un număr finit de Produse și/sau Servicii, având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp, stabilită de către Vânzător.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului. Comanda validă, confirmată de către Vânzător conform celor specificate în prezentul Document, constituie Contract.

Conținut – reprezintă:
– toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
– conținutul oricărui e-mail trimis Utilizatorilor/Cumpărătorilor/Clientilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
– orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului Cumpărătorului/Clientului, conform informațiilor de contactare specificate sau nu de către acesta;
– informații legate de Produsele și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
– informații legate de Produsele și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
– date referitoare la Vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Produs sau Serviciu, redactată pe baza experienței personale, privind respectarea specificațiilor menționate de către Vânzător și/sau producător.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un Produs sau Serviciu, exprimat sub formă de stele, fiecare Produs putând primi între una și cinci stele.

Comentariu – apreciere sau observație pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Întrebare – formulă de adresare către alți Utilizatori/Clienti/Cumpărători pentru obținerea de informații despre Produsele și/sau Serviciile din pagina respectivă.

Răspuns – informație scrisă transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o întrebare în Site, în pagina unui anumit Produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător altui Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.

Document – prezentele Termeni și Condiții.

Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush etc.), conținând informații generale și tematice, informații cu privire la Produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Produse și/sau Servicii adăugate în secțiunea Cont/Coșul meu sau secțiunea Cont/Favorite, precum și alte comunicări comerciale, cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Produs sau Serviciu de către Vânzător Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificațiile și/sau descrierile Produselor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

Cod de validare de tip captcha – un cod instituit unilateral de către Vânzător pentru verificarea faptului că Utilizatorul este uman și nu un program informatic.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, asupra Produselor, Serviciilor și/sau Promoțiilor desfășurate de către Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Link – legătura între documente/module/pagini aparținând Site-ului (link-uri interne) sau între Site și alte site-uri relevante externe (link-uri externe).

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

2.2. Notificarea primită de către Cumpărător după efectuarea Comenzii are rol informativ și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Produselor și/sau Serviciilor din Comandă, în sensul reducerii numărului acestora. Într-o astfel de situație, Vânzătorul va notifica Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziție la momentul efectuării Comenzii și va returna proporțional o parte din suma achitată, dacă a fost deja achitată.

2.4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul e-mail-ului (poștei electronice) și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

2.5. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, completându-se cu certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Produsele achiziționate.


  1. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

3.1. Folosirea Conținutului, inclusiv dar fără a se limita la accesarea, vizitarea și vizualizarea acestuia, implică aderarea și acceptarea Utilizatorului/Clientului la prezentele Termeni și Condiții Online.

3.2. Utilizatorul/Clientul poate reveni oricând asupra deciziei sale de a fi de acord și/sau a accepta Documentul, sub forma în care acesta va fi disponibil în acel moment, cu excepțiile precizate expres în prezentul Document. În cazul în care Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul nu este de acord și/sau nu acceptă și/sau își revocă acceptul dat pentru Document, trebuie să o facă în scris, în mod clar, expres și neechivoc, prin transmiterea unui e-mail în acest sens Vânzătorului, la adresa de e-mail: contact@aqua-flowers.ro . Odată cu revocarea acceptului pentru Termeni și Condiții, Utilizatorul/Clientul acceptă că renunță la accesul la Produsele și/sau Serviciile oferite de Vânzător prin intermediul Site-ului, primirea newsletter-elor și/sau comunicărilor din partea Vânzătorului de orice natură (electronice, etc.)

3.3. Cu titlu de excepție, Cumpărătorul/Clientul nu poate să își revoce acordul exprimat în favoarea respectării Termenilor și Condițiilor Online pe perioada derulării unui Contract, până în momentul în care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate față de Vânzător pentru Produsele livrate și/sau Serviciile prestate în baza Comenzii onorate de Vânzător.

3.4. Accesul în vederea efectuării unei Comenzi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că, în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Vânzătorul. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Vânzătorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.

3.5. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea „Contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

3.6. În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare de internet, Vânzătorul își rezervă dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, pentru a proteja informațiile din cadrul Site-ului.

3.7. Vânzătorul poate publica pe Site informații despre Produse și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

3.8. Toate informațiile utilizate pentru descrierea Produselor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.9. După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Produs sau Serviciu, pentru monitorizarea bunei funcționalități a Site-ului, cât și pentru îmbunătățirea serviciilor oferite prin intermediul Site-ului, Cumpărătorului i se va solicita înscrierea unui Review legat de Produsul și/sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de e-mail înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/Clienti/Cumpărători de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Produselor.

3.10. În cazul plăților online sau prin virament, Vânzătorul nu este și nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de moneda națională, Leul (RON). Responsabilitatea pentru această acțiune revine exclusiv Clientului.

3.11. În imaginile de prezentare a Produselor și/sau Serviciilor, Vânzătorul își rezervă dreptul de a utiliza și alte produse/accesorii, altele decât cele comercializate pe Site și care sunt utilizate pentru a crea o grafică ambientală plăcută, prezența acestora fiind doar cu caracter exemplificativ. Respectivele produse sau accesorii pot să nu fie incluse în componenta și/sau costurile Produselor respective și implicit nu vor fi livrate împreună cu acestea.

3.12. Informațiile, respectiv imaginile/pozele Produselor de pe Site au caracter informativ, iar Produsele livrate pot diferi de imaginile lor prezente pe Site din punct de vedere al culorii sau nuanței.

3.13. Promoțiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile în limita stocului disponibil. Promoțiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regulă menționate. În cazul în care nu se menționează o perioadă de timp, acestea sunt valabile în limitele stocurilor disponibile.

3.14. Prezenta Produselor pe Site NU garantează existența lor în stoc. Verificarea stocului se poate face numai prin procesarea Comenzii. În cazul în care Produsul nu se mai regăsește în stoc, Vânzătorul își rezervă dreptul să anuleze unilateral comanda și să restituie banii Cumpărătorului.

3.15. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețul Produselor și/sau Serviciilor afișate pe Site, fără o notificare prealabilă, conform Politicii sale Comerciale și de Vânzări. Vânzătorul își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice altă informație de pe Site, fără nicio înștiințare prealabilă.

3.16. Pentru o bună informare, Cumpărătorul va monitoriza permanent Termenii și Condițiile Online, care pot fi actualizate, modificate și completate oricând de Vânzător.

3.17. În cazul unor neînțelegeri se aplică Termenii și Condițiile Online valabile la momentul apariției neînțelegerii între Părți și notificării acesteia în scris de către Cumpărător către Vânzător.

3.18. Prin folosirea Site-ului, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice, sau de orice altă natură, produse Site-ului, Conținutului, Vânzătorului sau oricărui terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte, în conformitate cu legislația română în vigoare.

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ

4.1. Conținutul, astfel cum este definit în prezentul Document, incluzând, dar fără a se limita la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorului, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

4.2. Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Vânzător, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Vânzătorului asupra Conținutului, precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Vânzătorului.

4.3. Orice Conținut la care Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Vânzător și acesta, fără nicio garanție implicită sau expres formulată din partea Vânzătorului cu referire la acel Conținut.

4.4. Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținutul numai în scopuri personale sau non-comerciale, doar în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.

4.5. În cazul în care Vânzătorul conferă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza un anumit Conținut, acest drept se extinde doar asupra Conținuturilor definite în acord, numai pe durata existenței acestuia pe Site sau pentru o perioadă definită în acord, conform condițiilor specificate, fără a constitui un angajament contractual din partea Vânzătorului pentru respectivul Utilizator/Client/Cumpărător.


  1. COMANDĂ

5.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Produselor și/sau Serviciilor dorite în Coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda prin efectuarea plății prin una dintre modalitățile indicate expres pe Site. Odată adăugat în Coș, un Produs sau Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui Produs/Serviciu în Coș, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automată a Produsului/Serviciului.

5.2. Pentru a duce la bun sfârșit o comandă, Cumpărătorul trebuie să urmeze opțiunea „finalizează comanda,” care, după introducerea produselor în coș, oferă Cumpărătorului posibilitatea de a opta între: (i) a utiliza contul său existent pe site, pentru autentificare; (ii) a crea un cont nou în scopul autentificării; sau (iii) a finaliza rapid o comandă fără deschiderea unui cont pe site. Ultima opțiune diferă de primele două prin aceea că orice potențial Cumpărător nu trebuie să-și deschidă un cont pe site, iar datele sale nu vor fi reținute permanent, ci doar atât timp cât este nevoie pentru procesarea comenzii. În lipsa unui cont pe site, Cumpărătorul nu va putea verifica istoricul achizițiilor sale și, la orice nouă achiziție online, va trebui să-și introducă din nou toate datele.

5.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul garantează că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

5.4. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei Părți față de cealaltă și fără ca vreo Parte să poată pretinde daune-interese, în următoarele cazuri:

  • 5.4.1 neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului a Tranzacției, în cazul plății online;
  • 5.4.2 invalidarea Tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul plății online;
  • 5.4.3 datele furnizate de către Client/Cumpărător pe Site sunt nereale, incomplete și/sau incorecte;
  • 5.4.4 în cazul unei erori de preț a produselor, generate de o comunicare tehnică eronată între sistemul de gestiune al Vânzătorului și site-ul aqua-flowers.ro.

5.5. În cazul în care un Produs și/sau Serviciu comandat de Cumpărător nu poate fi livrat de Vânzător, acesta va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Produsului și/sau Serviciului, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data notificării.

5.6. Disponibilitatea unui Produs va fi afișată în Site după cum urmează:

  • Disponibil online – avem mai mult de 3 bucăți în stocul Vânzătorului
  • Stoc limitat – avem mai puțin de 3 bucăți în stocul Vânzătorului
  • Stoc epuizat – nu mai există în stoc
  • La Comandă – produsul nu există în stocul Vânzătorului și urmează a fi comandat de la Furnizor.

5.7. Posibilitatea anulării unei comenzi este disponibilă prin trimiterea unui e-mail către adresa: contact@aqua-flowers.ro.


  1. FACTURARE – PLATĂ

6.1. Prețurile Produselor și Serviciilor afișate în cadrul Site-ului www.aqua-flowers.ro sunt în lei (RON) și includ T.V.A. conform legislației în vigoare. Prețul Produselor este evidențiat separat de prețul Serviciilor. Facturarea Produselor și/sau Serviciilor achiziționate se face folosind informațiile furnizate de Cumpărător în formularul destinat acestui scop, care se găsește pe Site. Vânzătorul nu răspunde pentru corectitudinea informațiilor furnizate de Cumpărător pentru factură.

6.2. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Produse și/sau Servicii vândute de Vânzător, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin e-mail la adresa menționată de Cumpărător.

6.3. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic, prin adăugarea acestora de către Vânzător în Cont sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată.

6.4. Datele cardului bancar/de plată ale Clientului/Cumpărătorului nu vor fi accesibile pentru Vânzător și nici nu vor fi stocate de către Vânzător sau de către procesatorul de plăți integrat în Site. Aceste date sunt gestionate exclusiv de instituția de autorizare a Tranzacției (de exemplu, o Bancă sau un IFN) sau de o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, cu respectarea legislației aplicabile.

6.5. Clientul/Cumpărătorul va avea la dispoziție mai multe modalități de plată:

  • plata online cu cardul bancar;
  • plata prin virament bancar;
  • plata ramburs la livrare către reprezentantul firmei de curierat care va livra Produsul.

  1. CONDIȚII DE LIVRARE A PRODUSELOR

7.1. Documentele care însoțesc Produsul la livrare
La livrare, Produsul va fi însoțit de următoarele documente: factura, precum și orice alt act solicitat de legislația în vigoare la momentul livrării.

7.2. Modificarea condițiilor de livrare. Anularea unei livrări
Posibilitatea anulării unei livrări este disponibilă prin trimiterea unui e-mail către adresa: contact@aqua-flowers.ro. Dacă ați realizat o Comandă și doriți să modificați adresa de livrare sau să anulați livrarea, vă rugăm să ne contactați cât mai repede pe adresa de e-mail menționată. Reprezentanții noștri de la Relații Clienți vor face tot posibilul să modifice detaliile livrării sau să anuleze livrarea, atâta timp cât Produsul nu a fost predat curierului pentru expediere.

7.3. Termene de livrare
Vânzătorul se angajează să livreze Produsul comandat și achiziționat prin intermediul unei firme de curierat în cel mai scurt interval de timp posibil, într-un termen maxim de 30 (treizeci) de zile de la data efectuării Comenzii. Pentru Produsele cu statusul „La Comandă”, termenul maxim de livrare este de 60 (șaizeci) de zile. În perioadele de sărbători sau în timpul campaniilor promoționale (de exemplu, Black Friday), termenul de livrare poate fi prelungit.

7.4. Detalii privind livrarea
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor și va asigura transmiterea documentelor care însoțesc Produsul. Vânzătorul efectuează livrări numai pe teritoriul României. Dacă trebuie livrate Produse la termene de livrare diferite, toate Produsele vor fi colectate și livrate într-un singur transport, la termenul cel mai lung prevăzut în oricare dintre Comenzile aceluiași Cumpărător. După verificarea vizuală a Produsului la livrare, Cumpărătorul va semna documentul de livrare pus la dispoziție de către reprezentantul firmei de curierat.


  1. GARANȚII

8.1. Garanția produselor comercializate
Toate produsele comercializate de către Vânzător, incluzând bulbi de flori și plante, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale Vânzătorului. Garanția se referă la calitatea produselor la momentul livrării, iar Vânzătorul asigură că produsele livrate sunt viabile și corespunzătoare descrierii afișate pe Site. Produsele perisabile, cum sunt florile și plantele, trebuie inspectate la livrare, iar eventualele reclamații legate de calitatea acestora trebuie raportate în maxim 24 de ore de la primirea produselor.

8.2. Condițiile de garanție pentru plante și flori
Deoarece produsele sunt perisabile și depind de condițiile de îngrijire și mediu, garanția nu se aplică pentru viabilitatea ulterioară a plantelor, dacă acestea nu sunt îngrijite conform instrucțiunilor. Vânzătorul nu este responsabil pentru condițiile în care plantele sunt păstrate după livrare (lumină, apă, temperatură etc.). Orice cerere de înlocuire trebuie să fie făcută în termen de 24 de ore de la primirea produselor.

  1. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII PRODUSELOR

9.1. Transferul dreptului de proprietate
În funcție de modalitatea de achiziție și/sau de modalitatea de plată aleasă de Cumpărător, proprietatea asupra Produselor va fi transferată de la Vânzător către Client/Cumpărător în momentul realizării livrării, în locația indicată în Comandă și numai după achitarea integrală a prețului acestora.

9.2. Definiția livrării
Prin livrare se înțelege predarea Produsului și a documentelor care îl însoțesc, conform prezentului Document și semnarea de primire a documentului de transport al Produsului, furnizat de curier.


  1. DREPTUL DE RETRAGERE

10.1. Termenul legal de retragere
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs sau să renunțe la un Serviciu neprestat încă, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele menționate expres în prezentul Document. Perioada de returnare a unui Produs sau renunțarea la un Serviciu neprestat încă expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Produsului achiziționat online;
  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Produs dintr-o Comandă care conține Produse multiple cu termene de livrare separate.

10.2. Returnarea Produselor în cazul retragerii
În cazul exercitării dreptului de retragere, Cumpărătorul va returna Produsele în siguranță, fără întârzieri nejustificate și în termen de maximum 14 zile de la data notificării Vânzătorului cu privire la decizia sa de retragere.

10.3. Metodele de rambursare
Dacă Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Rambursarea sumei se va efectua după cum urmează:

  • pentru Comenzile achitate cu card bancar – prin restituirea în contul din care a fost efectuată plata;
  • pentru Comenzile achitate prin OP – prin virament bancar în contul transmis de Client/Cumpărător;
  • pentru Comenzile achitate ramburs – prin restituirea contravalorii Produsului în contul bancar indicat de Client/Cumpărător.

10.4. Costurile de retur
Costurile aferente returului sunt suportate de către Cumpărător. În cazul în care Produsul returnat prezintă urme de utilizare sau deteriorare, Vânzătorul își rezervă dreptul de a reține din prețul achitat contravaloarea costurilor necesare pentru aducerea Produsului la conformitate sau de a refuza restituirea prețului.


  1. CONFIDENȚIALITATE

11.1. Protecția informațiilor furnizate
Vânzătorul va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.

11.2. Utilizarea informațiilor primite prin Site
Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui Site, oferiți și permiteți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, informațiile, ideile, conceptele sau tehnicile pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului.


  1. PROMOȚII, CAMPANII, OFERTE ȘI MESAJE PUBLICITARE

12.1. Disponibilitatea promoțiilor
Vânzătorul poate publica pe Site informații despre Produse, Servicii și/sau Promoții într-o anumită perioadă, în limita stocului disponibil. Promoțiile sunt valabile pe perioade limitate, specificate în mesajele care le însoțesc.

12.2. Modificarea ofertelor
Vânzătorul poate retrage sau modifica o ofertă de Produse și/sau Servicii în orice moment, fără a datora penalități sau daune de orice fel.


  1. COMUNICĂRI COMERCIALE

13.1. Opțiuni pentru modificarea acordului privind Comunicările Comerciale
Utilizatorul/Cumpărătorul/Clientul își poate modifica oricând opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru primirea Comunicărilor Comerciale (newsletter, oferte și promoții) prin accesarea link-ului de dezabonare afisat în Comunicarile Comerciale primite sau prin contactarea Vânzătorului.

13.2. Sugestii de produse și sondaje de opinie
În urma achiziționării unui Produs și/sau Serviciu, Vânzătorul va putea transmite Cumpărătorului/Clientului sugestii de Produse sau Servicii recomandate a fi utilizate împreună cu Produsul și/sau Serviciul achiziționat, precum și sondaje de opinie legate de experiența de cumpărare pe Site.

  1. REVIEW-URI, COMENTARII, ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI

14.1. Reguli privind evaluările și comentariile publice
Scrierea de Review-uri, Comentarii, Întrebări și Răspunsuri poate fi realizată de către Utilizatori/Clienți/Cumpărători în secțiunile dedicate „Contact” și „Review-uri” de pe Site. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative și se vor referi exclusiv la caracteristicile și modul de folosire al unui Produs sau Serviciu.

14.2. Drepturile Vânzătorului asupra conținutului utilizatorilor
Prin înscrierea unui Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns pe Site, Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii acordă Vânzătorului un drept neexclusiv, perpetuu, irevocabil și nelimitat teritorial de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și afișa acest conținut.

14.3. Reguli de conduită
Fiecare Utilizator/Client/Cumpărător se angajează să respecte următoarele reguli la postarea unui Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns:

  • să menționeze doar caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit Produs și/sau Serviciu, evitând informații legate de aspecte temporare (precum prețuri sau oferte promoționale);
  • să folosească limba română sau termeni comuni în domeniul Produselor și Serviciilor;
  • să utilizeze un limbaj corespunzător, fără a aduce jigniri sau ofense oricărui alt Utilizator/Client/Cumpărător sau Vânzătorului și personalului acestuia;
  • să introducă conținut real, corect, neînșelător, respectând drepturile altor părți, drepturile de autor și alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
  • să nu solicite sau să furnizeze, în niciun mod, date personale sau informații de contact;
  • să nu includă informații și/sau detalii despre URL-uri (linkuri) din alte site-uri comerciale.

14.4. Moderarea conținutului
Când un Review/Comentariu/Întrebare sau Răspuns este semnalat ca având un conținut inadecvat, Vânzătorul îl va examina și îl va șterge doar dacă acesta încalcă Termenii și Condițiile Online.


  1. RĂSPUNDERE

15.1. Răspunderea Vânzătorului față de Comenzi și Produse
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel suferite de Cumpărător sau orice terță parte ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricăror obligații conform Comenzii și nici pentru daune rezultate din utilizarea Produselor și/sau Serviciilor după livrare.

15.2. Răspunderea Utilizatorului/Clientului pentru securitatea contului
Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumpărătorul își asumă responsabilitatea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului. Utilizatorul răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice produse Site-ului, Vânzătorului sau altor terți.

15.3. Limitarea răspunderii Vânzătorului
Vânzătorul nu oferă nicio garanție că:

  • Site-ul, Produsul sau Serviciul va fi potrivit cerințelor sau așteptărilor Utilizatorului/Clientului;
  • Site-ul va funcționa fără erori sau întreruperi;
  • Produsele/Serviciile oferite gratuit ca bonus la achiziții vor corespunde cerințelor sau așteptărilor Clientului.

  1. MĂSURI PRIVIND LIMITAREA POSIBILITĂȚII DE FRAUDĂ

16.1. Politica anti-fraudă
Vânzătorul nu solicită Utilizatorilor/Clienților săi, prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefon/SMS), informații referitoare la date confidențiale, conturi/carduri bancare sau parole personale. Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sale confidențiale.

16.2. Frauda în utilizarea site-ului
Următoarele acțiuni sunt considerate tentativă de fraudare a Site-ului:

  • modificarea sau alterarea conținutului Site-ului;
  • afectarea performanței serverului/serverelor pe care rulează Site-ul;
  • accesarea sau divulgarea oricărui conținut expediat prin orice mijloc de către Vânzător către Client atunci când acesta nu este destinat Clientului respectiv.

16.3. Măsuri împotriva fraudei
Vânzătorul își rezervă dreptul de a întreprinde măsuri legale împotriva persoanelor sau entităților care au încercat sau au realizat astfel de acțiuni, inclusiv formularea unei plângeri penale.


  1. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. COOKIES

17.1. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Vă rugăm să parcurgeți Politica de Confidențialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal, parte integrantă din prezentul Document.

17.2. Utilizarea cookies
Vă rugăm să consultați Politica de Cookies, disponibilă pe Site, care face parte din prezentul Document.


  1. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

18.1. Dreptul Vânzătorului de a subcontracta
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului. Acordul Cumpărătorului nu este necesar pentru această cesiune/subcontractare. Vânzătorul rămâne responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.


  1. FORȚA MAJORĂ

19.1. Exonerarea de răspundere
Niciuna dintre Părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor contractuale dacă aceasta se datorează unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, aflat în afara controlului Părților și care nu poate fi evitat.

19.2. Încetarea contractului în cazul prelungirii forței majore
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii, evenimentul de forță majoră nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde daune-interese.


  1. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

20.1. Legea aplicabilă
Prezentul Document este supus legii române. În cazul existenței unor neînțelegeri între Vânzător și Utilizator/Cumpărător/Client, se vor aplica prevederile acestui Document – Termeni și Condiții Online.

20.2. Soluționarea litigiilor
Eventualele litigii între Vânzător și Utilizatori/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care rezolvarea pe cale amiabilă nu este posibilă într-un termen de 60 de zile, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente de la sediul Vânzătorului.


  1. DISPOZIȚII FINALE

21.1. Acordul pentru Termeni și Condiții
Prin folosirea, vizitarea sau vizualizarea Site-ului și/sau a oricărui Conținut trimis de către Vânzător Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului, acesta din urmă declară că este de acord cu și acceptă prevederile acestui Document (Termeni și Condiții Online).

21.2. Invaliditatea unei clauze
Dacă una dintre prevederile Documentului este găsită nulă, invalidă, nefuncțională sau ilegală, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte prevederi ale Documentului.

21.3. Suport clienți
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să apelați Serviciul Suport Clienți prin e-mail la contact@aqua-flowers.ro, unde veți primi un răspuns în cel mai scurt timp. Programul de funcționare al Serviciului Suport Clienți este de luni până vineri, în intervalul 10:30-17:00, cu excepția zilelor de sărbători legale.